20 maja 2013

Muzyka na weselu – czyli kto nam zagra? Co jest lepsze DJ czy Zespół weselny?



Zespół czy DJ? Oczywiście, że zespół – powiedziałaby większość z Was. 
Ja natomiast przeszukałam multum zespołów. 
Odwiedziłam bardzo dużo stron, niestety żaden zespół nie przykuł mojej uwagi. Kiedy śpiewają po polsku – nie jest tak źle. Gorzej natomiast kiedy zaczyna się śpiewanie w języku angielskim. Jestem strasznie przewrażliwiona na akcentach, ponieważ jestem magistrem filologii angielskiej. Podejrzewam, że strasznie bym się irytowała kiedy bawiąc się słyszałabym kaleczący angielski – jestem już pośmiewiskiem w mojej rodzinie z tego powodu. 


Ale cóż każdy ma schiza na jakimś punkcie – to jest mój:) Dlatego zaczęliśmy brać pod uwagę DJ'a i wodzireja. DJ zagra nam piosenki jakie tylko będziemy chcieli, a wodzirej zachęci wszystkich do zabaw. Mamy już na oku pewnego pana, ale nie słyszeliśmy jeszcze jak gra. Co Wy myślicie? Czy na weselu może być DJ czy musi być zespół? A jeśli zespół to czy wystarczy dwuosobowy czy musi być ich co najmniej 5? Pamiętajmy, że na salach płacimy za każda osobę będąca na weselu – czyli za fotografa, zespół, kamerzystę itd. Licząc, że cena wesel zaczyna się od 200zł za osobę to zaczyna nam rosnąć sumka:)


5 komentarze:

Anka pisze...

Nie wiem czy już masz salę, ale ceny się zaczynają od 150 w większych miastach więc 200 zł to już górką liczycie.

Co do DJ i zespołu to ja jestem zdecydowanie i całym sercem za DJ. Przede wszystkim zagra to co chcesz a nie to co umie (jak jest w przypadku zespołu). Wg mnie to jedna z najważniejszych decyzji - wybór DJ i muzyki - zaraz obok fotografa i sali. My dosyć długo szukaliśmy DJ i w końcu znaleźliśmy takiego który ma podobny gust muzyczny do nas i na pewno będziemy zadowoleni z jego grania. Problem był o tyle duży, że typowo weselni DJ nie podchodzili nam w ogóle więc zaczęliśmy poszukiwania po znajomych i stał się cud :)

Unknown pisze...

Ceny zaczynają się od 190zł byliśmy w bardzo dużo salach i 190zł to było za podstawę a jeśli chcemy 2 kolacje to ceny od 200zł wzwyż. Dwa lata temu moja świadkowa rezerwowała salę i już wtedy płaciła 180zł. O kwocie 150zł nie słyszałam nigdzie. Byliśmy nawet w dwóch nowo otwartych salach - jedno było przed otwarciem a drugie 3 miesiące po. W jednym ceny zaczynały się od 190zł a w drugim od 220zł. Nie jestem nadal przekonana co do zespołu, ciężko jest znaleźć na prawdę fajny więc my też chyba będziemy szli w stronę DJ'a

Anka pisze...

Wow, w takim razie może to kwestia tego, że nie wybraliśmy typowo weselnej restauracji dlatego ceny bardziej przyzwoite mamy.

Sonia pisze...

U mnie w mieście (wcale nie takim dużym) również nie znalazłam nigdzie cen poniżej 150 zł. Sali zaczęliśmy szukać ponad 2 lata temu i już wtedy ceny oscylowały między 150-200 zł.
A co do muzyki to mam dokładnie takie samo zdanie jak Pani Domu ! Uwielbiam muzykę, również mój narzeczony, lubujemy się głównie w muzyce, której z pewnością żaden zespół nie byłby w stanie zaśpiewać na weselu, a nie chcemy, żeby zabrakło naszych ulubionych kawałków. Ponieważ jednak wiemy, że goście nie koniecznie muszą lubić naszą muzykę zdecydowaliśmy sie na DJ'a. Zagra wszystko i dla wszystkich, a moje ucho nie będzie więdnąć na dźwięk kaleczonego przeboju w języku angielskim :) Długo nie musiałam szukać, ponieważ pracuję w hotelu, który stale współpracuje ze świetnym DJ'em, słyszałam i widziałam go w akcji już milion razy, więc to jest aspekt wesela o który absolutnie się nie martwię :)

Unknown pisze...

A myślałam, że to ja jestem wariatką jeśli chodzi o kaleczony angielski:) To mnie podniosłaś na duchu:)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥

 

Template by Suck my Lolly