19 listopada 2013

Co zamierzamy zrobić jeszcze przed końcem roku związanego ze ślubem. Pytanie tylko czy nam się uda.


Niestety moja szkoła, przeprowadzka i praca pochłaniają cały nasz wolny czas.
U mojego K jeszcze tak źle nie jest.
On ma tylko pracę 8 godzinną, ale u mnie już tak kolorowo nie jest.



Kiedy miałam na głowie tylko pracę, bo od szkoły i korepetycji miałam wolne to zdecydowanie lepiej szło mi planowanie wszystkiego. 
Teraz NIC. Od miesięcy nie robimy nic oprócz planowania.
Zdecydowaliśmy, że Save the Date roześlemy z kartkami świątecznymi.
Kupiliśmy w IKEA takie papierowe opakowania:


Do środka włożymy breloczki w pudełeczku oraz kartę z choinką, życzeniami oraz zawiadomieniem o naszym ślubie.
Mam nadzieję, że ta opcja w końcu wypali:):)

Całość sfotografuję i Wam pokażę :)

Oprócz tego pozostało nam jeszcze bardzo dużo.
Chciałabym żebyśmy w grudniu zamknęli tematy:
* zarezerwować termin na kołacz weselny oraz tort weselny
* zarezerwować samochód
* dowiedzieć się ile kosztuje dekoracja sali
* wybrać obrączki
* kupić buty weselne i bieliznę
* znaleźć kwiaciarnię 
* zarezerwować fryzjerkę, makijażystkę i kosmetyczkę 
* poszukać dekoracji na auto i zobaczyć jakie są ceny
* wybrać prezenty dla gości
* wybrać kolor przewodni
* zarezerwować skrzypaczki, które będą grały w kościele 
* szukać zdjęć do filmu 

Boję się, że jesteśmy strasznie w tyle. 
Zostało nam 270 dni, czyli dokładnie mniej niż 9 miesięcy...
Ale staram się o tym nie myśleć. 
:)









8 komentarze:

minwedding pisze...

Genialny pomysł na rozesłanie STD z życzeniami! Super to wymyśliliście. Na pewno wszystkich zachwycicie.

Na sali jest jakaś dekoratorka, czy musicie kogoś szukać?
My jak robimy ozdoby, to zazwyczaj para chce byśmy bukiety i dekoracje robili spójne i na sali i w kościele i żeby ozdoba samochodu nie odbiegała od koncepcji. Bardzo mnie ciekawi jaki Wy macie plan na to? :)

Unknown pisze...

Dziękuje bardzo :):) Mam nadzieję, że naszym gościom pomysł również się spodoba:):)

Sala proponuje dekorację, ale jest mały wybór. Chcemy z czystej ciekawości zobaczyć co oferują firmy i jakie będą tego koszty.
Mamy takie szczęście z kościołem, że w tym samym dniu jest jeszcze inna para, która też bierze ślub, więc koszty dekoracji dzielimy na pół. Jednak nie wybraliśmy jeszcze kwiaciarni:):)

Unknown pisze...

Z racji tego, że jestem świeżakiem w tym temacie, gdyż zaręczyłam się dopiero pod koniec listopada chciałam Was prosić o pomoc :) Nie wiem kompletnie od czego mam zacząć, wiemy natomiast że ślub najprawdopodobniej odbędzie się 15.08.2015 :)))
Widzę tu masę fajnych pomysłów,ale co najpierw?

Ola pisze...

napisałam komentarz z meila moich studiów, bo to cholerstwo się zablokowało :P odpowiadać proszę na ten nick :D

Unknown pisze...

Polecam zapoznać się z artykułem: http://cudownyslub.blogspot.com/2013/09/slub-i-wesele-organizacja-co-gdzie.html
Nasz ślub odbędzie się 16.08.2014:)
Polecam w pierwszej kolejności wybrać salę, a następnie fotografa i DJ/zespół, gdyż z tymi rzeczami jest największy problem. Warto również sporządzić wstępną liczbę gości, gdyż jest to pierwsze pytanie zadawane podczas spotkań. Na każdą umowę trzeba przygotować zaliczkę od 300zł w górę. Ważne jest również wyznaczyć budżet i upewnić się na 200% czy na pewno będziecie mieli taką sumę pieniędzy. Dlaczego tak piszę? Kiedy planowaliśmy z narzeczonym, że się pobieramy porozmawialiśmy z rodzicami o budżecie (niestety nie jesteśmy w stanie go sami uzbierać) i kiedy obojga rodziców się zgodziło poszliśmy rezerwować wszystko. Każdy rodzic wiedział o sumie i potwierdził, że jest w stanie tyle dać. Prawie rok później, 9 miesięcy przed ślubem, ojciec mojego K powiedział, że on tyle nie da i budżet zmniejszył nam się o 10 tysięcy, co w przypadku wydatków ślubnych jest bardzo dużo. Teraz mamy więcej problemów niż włosów na głowie także uważam to za bardzo ważną rzecz :) w razie pytań służę pomocą. Polecam również zapoznać się z każdą notką od początku w tym blogu oraz: http://cudownyslub.blogspot.com/ w tym blogu, tam znajdziesz dużo odpowiedzi na swoje pytania. Nasz ślub już za 248 dni... :)

Ola pisze...

Twoje posty przeczytałam juz wszystkie :) Obejrzałam już chyba ( póki co w internecie) wszystkie sale, i niestety nic ale to nic w pobliżu Wrocławia mi się nie podoba... Jestem trochę podłamana, bo to dopiero pierwszy etap a ja już mam problem :) Listę gości mamy i myśle, że spokojnie zamkniemy się w 100 osobach. Ale za to muszę się pochwalić, że mam już kupione buty, bo akurat znalazłam na amerykańskiej stronie moje ukochane buty na przecenie :D

Unknown pisze...

Buty to jedna z najważniejszych rzeczy, bo musisz w nich przechodzić cały dzień i noc. Nie załamuj się! Na pewno gdzieś jest ta Wasza wymarzona sala:) :)

Unknown pisze...

Proszę o Wasze głosy na mój blog w konkursie na Blog Roku 2013:

http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/wedding-time-a-pomysl-y-na-oryginalna-organizacje-,6be,blog.html

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥

 

Template by Suck my Lolly