23 kwietnia 2013

Moje Wielkie Amerykańskie Wesele - Czyli jak zrobić wesele XXI wieku.

Interesuje się organizowaniem przyjęć okolicznościowych, 

w tym wesel – dlatego też zaczęłam się zagłębiać w świat 

wesel, ślubów i wszystko co się z tym łączy. Nie jestem 

tradycjonalistką, uwielbiam kulturę zachodnią i 

postanowiłam być odważna i stworzyć bloga z weselem w 

stylu zachodnich zwyczajów. Wszystkie pomysły będę 

umieszczała na tym blogu .


Copyrights: Perfekcyjny Poradnik Pani Domu
Proszę o niekopiowanie tekstów bez mojej zgody. 
Posty na blogu są częściowo zainspirowane zagranicznymi portalami ślubnymi, a zdjęcia pochodzą z Pinterest. Nie jestem autorką zdjęć. 

2 komentarze:

Poplątana pisze...

Bardzo dobry pomysł! ;)

Tomasin pisze...

To fajnie, ja nadal czekam ;)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥

 

Template by Suck my Lolly